lördag 9 november 2013

You may now bow down and applause

Närå. Men nu är det gjort. Jag orkade verkligen inte åka till Ikea igen men det visade sig vara sjukt mycket mer problemfritt* att göra det över telefon än live. Så, splitt nytt kök levererat i tid. Man gillar ju Ikea ändå, när man slipper fysiskt befinna sig där. 

Har även reviderat och istället för att specialbeställa alla fronter tar jag istället och lämnar in allt det jag nu beställde på lackering pga ovän med Ikeas färg/finish-val på ca allt. Det blev såklart billigare och nu vet jag plötsligt inte om jag ev ska gå all in på en bänkskiva som kostar mer än resten ihop istället? Plus att det visade sig vara 20% på alla vitvaror och vi vet alla vad som händer om man inte handlar extra vid oväntat billigare? Man förlorar.
(Oklart vad men nån gång kommer jag komma på det)

Med vänlig hälsning, Frk Ekonomisk Efterbliven 

*Det återstår ju att se. Hon lät väldigt kompetent säljaren men om allt faktiskt dyker upp här i tid kommer jag bli väldigt glatt överraskad.

Inga kommentarer: