fredag 15 november 2013

Världens tråkigaste person

Insåg precis fördelen med barnvakteriet. Det är fredag, dom kommer med stor sannolikhet och lite tur sova sött från senast klockan åtta. Det innebär att jag är fast hemma, inte kan föra för mycket oväsen och alltså inte kan göra mycket annat än att hänga med datorn, Greys och min nya obsession -äppelkakegodiset som finns bland naturgodiset.

Jag vet inte riktigt när min definition av den perfekta fredagskvällen blev att få stanna inne med en påse godis? 

3 kommentarer:

livsplanen sa...

Låter som en utmärkt november-fredag! Har själv uppskattningsvis ätit några kilo av de där äppelkanel-bitarna vid det här laget...

Omomigen sa...

Vistt är dom galet goda? Ovanligt sött snacks för att passa mig men jag KAN inte sluta?

Omomigen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.