fredag 29 november 2013

Aptiten

Har inte hunnit/kunnat träna på hela veckan pga kök/jobb/pajj rygg och om jag var insulinkänslig innan är det inget mot vad jag har blivit senaste månaden. Helt omättlig när jag tränar, på riktigt, som ett svart hål i magen bara. Nu kan jag knappt förmå mig att få ner nåt. Åt lunch på Bonbon Deli idag och deras Sticky Chili Bun kan eventuellt vara bland det bästa Stockholm kan skaka fram för en hunka på lunchen. Så gott. Och nu, sex timmar senare, fortfarande så mätt att jag inte orkar tänka på middag. Vilken i och för sig bara är bra eftersom mitt kök fortfarande är långt ifrån funktionsdugligt även om det börjar ta form. Hoppas på att allt ska vara klart om runt två veckor. Provbor hemma lite nu men det kan bli flytt på söndag igen, så stört less på all take away som finns att jag nog behöver bo i närheten av en spis när det blir vardag igen.

Inga kommentarer: