tisdag 26 november 2013

Dagen i positiv och negativ punktform

- vad jag igår trodde var lite överansträngd rygg pga starka marklyft är nu mycket överansträngd rygg pga hybris i marklyft under gårdagen. Kan inte utan spexiga mormorsmanövrar sätta mig/resa mig och lyfta upp saker från golvet utan att vika ihop hela mig på ett väldigt klumpigt vis. Helt låst i svanken. Obehagligt och rätt smärtsamt.
- har rört ihop dagen imorgon till en nivå som kommer kräva antingen tur eller kloning för att gå ihop. Hoppas på det förra.



+ Mitt kök är nästan ett kök nu! Iaf om man bortser från tex funktionen att kunna laga mat i det. Men det har golv och väggar och el och så vitt jag kunde se inte alltför många oräta linjer. Mycket stort framsteg sen sist jag såg det. Igår.
+ Man kan gå på flera ställen i lägenheten utan att snubbla på saker!
+ Jag är värsta bästisen med hantverkarna igen! Om dom fortfarande hatar mig efter fredagens demonstration av dåligt humör då döljer dom det väl.
 + Morgonen gick ihop trots allt och tack vare lite hjälp. Fint det.

Fler plus än minus ändå. Win.

Inga kommentarer: