torsdag 14 november 2013

On the bright side så har jag i alla fall stenkoll på ca alla snickerier i hela Mälardalen nu om nån behöver info

Att vardagsrummet nu är fullt av 20 kvm och 5 meter långa brädor i högar, ett kylskåp med frys och en stor hög kakel var väl kanske inte världens bästa planering inför att ha en femåring och en precis sjövild treåring på sleepover imorgon. Jag vet inte vad jag är sämst på, projektering eller gudmorsskap? 

Men dom ska nog överleva. Kanske gör jag det med men på riktigt kan det här vara ett av mina mer oöverlagda drag ever. Köket alltså. Så fort jag tror jag har koll på centimetrar, färger, placering på eluttag/diskhoar/what have you och dom mer exakta leveranstiderna på säg till exempel bänkskivor så visar det sig att jag inte har det. Alls. Klockan är kvart över elva, jag har fortfarande inte kommit ur mina svettiga träningskläder sen jag kom ut från gymet vid sju och om jag inte får duscha och sova snart kommer jag gå sönder. Jag ska bara ett av alla sjuhundraelva ska bara först. 

Inga kommentarer: