fredag 22 november 2013

Och som vanligt är tyvärr rök lika med eld

Alltså hatet som strömmade mot mig från  hantverkarna imorse? Blir så trött. Jag har noll intresse av att vara den griniga millimeterhäxan här, tvärtom. Hade jag velat blivit både grinig och haft ett snett kök hade det varit mycket billigare att kakla själv tillsammans med nån lika okunnig kompis och en youtube-tutorial. Jag skulle kunna packa en väska och flytta hemifrån tills allt är klart men jag törs inte när jag varje kväll upptäcker att något är fel trots ritningar, markeringar och fysiska pekningar. Tror inte hatet hade blivit mindre om jag hade hittat allt snett när köket redan var klart och dom hade fått riva dubbelt så mycket? 

Jag bara hatar att säga det här pga gillar inte att få fördomar bekräftade men..hantverkare? 

Inga kommentarer: