fredag 16 mars 2012

Vad gör ni på jobbet?

09.17: provar mystisk öl i omärkt flaska skickad från mystisk producent. Glömmer spotta. Kalkylerar hur stark den kan vara och kommer på att jag inte behöver köra bil på flera timmar. Andas ut.

09.32: pratar i telefon med närmsta chef, kommer överens om att vi ska vara värdinnor på ett event. Frågar om det är något han vill berätta för mig och beklagar att vi inte har samma skostorlek så han kan inte låna heels av mig. Kommer fram till att han får vara värd istället för värdinna.

10.02: spelar musik, tydligen syns det på min fejja vad jag lyssnar på. En av kunderna från Champagne messar "haha, vad sysslar ni med på kontoret egentligen?" Spelar tydligen låtar med titlar som "My weed" och "Smoking marijuana".

10.05: Byter artist på Spotify.

Inga kommentarer: