onsdag 28 mars 2012

Silkesvanten är kastad

Har dom senaste veckan skickat två snälla mail till ett stort företag där jag helt vänligt har bett att få hjälp med en grej som dom borde ha fixat själv helt utan att jag ska behöva be om det. Noll reaktion.

Nyss lackade jag ur och skrev vad som mest måste betecknas som ett jävligt grinigt hot/kravbrev. Välvillig hjälp inom exakt 8 minuter. Fantastiskt. Känner av det här lite allmänt nu faktiskt. Mindre silkesvante, mer peka med hela handen ett tag tror jag. Vissa tycks behöva stora bokstäver för att förstå vad som borde kunna viskas fram.

2 kommentarer:

Limpy sa...

Vad? Jag blir så himla himla nyfiken vad det är du vill göra.

Omomigen sa...

Åh, jag borde inte skriv a när jag inte vill skriva b i bloggen. Sorry. Men rent allmänt känns det som om jag behöver bokstavera ut sånt som jag kan tycka att folk borde kunna räkna ut själv...nu blev det bara ännu luddigare. Äsch.