torsdag 15 mars 2012

Fånga dagen! (insert hjärta)

Skoja ba.

Här står jag och steker isterband och ugnar ostbroccoli  halv tio på kvällen. För det är sånt man får lov att göra om man ska hinna med livet tydligen. Antingen så finns det en hemlig manual som jag inte har tillgång till eller så är det helt enkelt stört omöjligt att hinna med ett helt vanligt liv. Jag har inte gjort något utöver det vanliga men bara att jobba, sova, laga någorlunda vettig mat och träna är liksom mer än jag får in på 24 timmar om det någonstans ska finnas utrymme för sociala kontakter och utsvävningar i form av att typ andas. Träningen har fått stå tillbaka nån vecka för att hänga runt och dricka vin men idag släpade jag tillbaka min stela kropp till yogasalen och återigen verkar det ha lönat sig att vila sig i form. Helt sjukt och icke så nyttigt för min genomlata hjärna att tänka på.

Inga kommentarer: