tisdag 20 mars 2012

Länkkärlek

Skrattade precis så att det var nära att förmiddagskaffet hamnade i tangentbordet åt Tempels blogg. Alltid roligt med tagg och träffsäkert. Några andra som jag är snabb att läsa nya inlägg ifrån är Torgnysdotter, Linn ,Anydaynow och Jag Jenny. Torgnysdotter och Linn känner jag men det tyder mer på bra fingerstoppskänsla för kompisar än partiskhet, dom är alltid läsvärda. Enderadagen får mig alltid att längta tillbaka till Australien och vissa dagar, som idag när Stockholm är kallt och grått, törs jag knappt läsa där. Man vet aldrig, jag kan få för mig att säga upp mig, sälja bilen och dra. Det har hänt förr. Jag Jenny verkar bara vara en himla skön person som törs erkänna när allt inte är så jäkla rosa men som inte drar sig för att måla himlen rosenröd när den faktiskt är det heller. Och hon gör det stilsäkert och bra.

Så, i brist på egna ord ger jag er andras. Förmodligen mer givande.

1 kommentar:

anydaynow sa...

Tack, vad kul! Min kille är i Northern Territory just nu för övrigt, är också lite sugen på att dra dit på roadtrip!