söndag 18 mars 2012

Myhrer? Who the f**k is Myhrer?

Behöver inte ens slå på tv:n för att ana mig till vad som pågår, Facebook räcker fint. Jag vet inte vem människan är men att han står på nån form av skidor känns rätt troligt. Jag ser i princip aldrig på tv i tv:n så att säga men enda gången jag faktiskt vill det är på lördags och söndagsförmiddagarna (läs, trött och möjligtvis bakfull) och då kan jag ge mig tusan på att det kommer vara sport på minst 3 av 4 kanaler. Jag räknar inte Öppna Kanalen, då ser till och med jag hellre på sport. Så fort en säsong slutar tar nåt annat vid, hockey, fotboll, skidor, tråktråktråk.

Internet, allt är förlåtet, I love you. Nu streamar vi nog lite Greys och ser om en lätt bakfylla kan få fart på tårflödet. Om inte är jag nog faktiskt död inombords på riktigt.

Inga kommentarer: