tisdag 27 mars 2012

Puttin in hours

Halv elva i söndags kväll, när jag hade varit vaken i ungefär tre timmar tänkte jag att fan, jag kommer aldrig kunna sova inatt. Två timmar senare sov jag som ett barn. Min söndag var med andra ord väldigt, väldigt kort.

Helt uppenbarligen kommer veckan kompensera för det. Jag hade helt förträngt en producentmiddag på fredag såväl som en Gotlandsresa på söndag och med det krympte helgen betydligt och är uppbokad med en födelsedagsmiddag på lördag. Dagarna är fulla, kvällarna är bokade, jag är så djupt ner i lådorna och letar rena kläder att det är en utmaning att inte se helt galen ut efter påklädning. Hatar när jag gör så här. Det är så himla lätt att fylla en vecka när den är flera veckor bort, mindre kul att hantera när den är här.

Inga kommentarer: