onsdag 14 mars 2012

Rallykalle Blyfot

Jesus, vilken dag. Vi tyckte att vi lämnade Vertus i Champagne i god tid för att hinna med flyget utanför Paris när vi klev upp vid 5 imorse. Heh. Jag hade inte riktigt räknat med vägarbeten och en strulande GPS. Jag har helt ärligt aldrig kört bil så fort i hela mitt liv som jag gjorde imorse. Och det kompisar är åt helvete för fort. Och detta i den Parisiska morgontrafiken. 6 (!) minuter innan gaten stängde sladdade jag in framför flygplatsen med vita knogar runt ratten och hjärtat i halsgropen. Hade nog inte varit en succé att ringa hem till chefen och säga att jag hade missat flyget med fyra kunder i bagaget. Well, vi kom hem levande och i tid och det har varit helt magiskt. Härligt väder, glada kunder, charmig producent, bubblande viner och små söta medeltidsbyar i ett böljande och knoppande landskap.

Inser att dom flesta bilder jag har innehåller kunderna och ingen av dom har bett om att ovetandes vara med här men ett par bilder på katedralen i Reims och nån kulle lyckades jag åstadkomma i alla fall.

Inga kommentarer: