fredag 12 november 2010

Väck mig efter november

Men gud, jag tror jag skulle kunna sova i en månad. Inga väckarklockor i världen rubbar mig på morgonen.  Hällregnet ute och kylan inne hjälper inte direkt upp det hela. Men, 19 grader är bättre än 17.

Blir mer och mer övertygad om att min flykt till andra sidan jordklotet vintern 08/09 var det bästa jag nånsin gjort. Och att jag aldrig mer kommer kunna göra om det.

Well, well, ett par timmar med näsan i böckerna över en stooor kopp the kanske kan tina upp mig. Eller nåt.

2 kommentarer:

Pak-P sa...

Du är inte ensam.
Vaknade 07.50 idag (efter 1 timmes snoozande och därefter omsomning utan alarm). Satt på tunnelbanan 08.12. HELT omöjligt att vakna om mornarna. Sedan panikstress till jobb och hela dagen blir liksom skev och zombielik.

Vad är felet? Kan man skylla på vädret?

Omomigen sa...

Ja, vi provar att skylla på vädret, känns bekvämast så tror jag.