söndag 28 november 2010

Day 13 – Your week

Den som var eller den som kommer? Vi tar den som var, mina veckor blir ju ändå sällan som jag förutspår.

I måndags pluggades det en smula, storstädades, tvättades och sen kaffehäng med backgammon.
Tisdagen bestod av några timmars läsande, några timmars jobb och ganska många timmar häng. Chet Baker blir aldrig densamma i mina öron.
Onsdag var lika delar plugg, jobb, sömn.
Torsdagen...minns inte vad jag gjorde på dan riktigt..läste säkert lite, gick till jobbet och sen en liten AW med A.
Fredagen gick till lunchning, liten minishopping och jobb. Raka spåret i säng.
Igår bars det ju saker i det oändliga på en catering, åkte hem till D och lagade mat. Vin och surr tills öronen blödde och klockan var alldeles för mycket för att orka gå ut.

Idag borde jag verkligen ha pluggat men jag har istället spenderat dagen med att ofokuserat prata i telefon, virra omkring och spela Angry Birds på mobilen. Ska alldeles strax inleda ett duscha-packa-plugga-ryck innan jag ska möta upp en klasskamrat på centralen för nattåget till Båstad och sista skoltillfället på den här sidan nyår.

Inga kommentarer: