söndag 21 november 2010

Day 08 -A moment

Tidig, tidig morgon februari 09. Står utanför Arlanda efter 36 timmars flygresa. Det är sol, nån minusgrad och lite snö. Jag har alldeles för lite kläder på mig, hemma igen efter 5 månader i Australien. Jag har landat lite tidigare än beräknat och min mobiltelefon funkar inte. Nervös, glad, jetlagad, lite skraj och med en fundering på om jag inte är riktigt klok står jag och huttrar, vänd åt fel håll.

En hand på min axel, en dunjacka, en kyss och en kram som aldrig ville ta slut.

I retroperspektiv ganska sorgligt. Men jag glömmer det inte.

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Åh. Vad fint!

Äntligen hann jag ikapp. Fan vad produktiv du är!

Omomigen sa...

Ja. Det var fint.

Haha, det är helt galet vad mycket det finns att blogga om när man borde plugga!