torsdag 18 november 2010

Slowmotion

Den här dan är inte alls som den borde. Jag borde verkligen, V-E-R-K-L-I-G-E-N sitta med näsan djupt ner i Spaniens vinlagar och annat i den linjen. Istället skrotar jag runt, läser bloggar, fejsbookar och pratar i telefon. Mellan grubbelattackerna. Det är mycket grubbel nu och jag är innerligt less på det. Skulle verkligen vilja hitta off-knappen men så funkar det ju inte. Eller jag funkar inte så i alla fall.

I ett försök igår fick det bli en spontanutgång med 10-kilos handväska full med skolböcker och dator efter jobbet igår. Så paus-knappen hittade jag i alla fall, alltid något antar jag. Till föga nytta just nu.

2 kommentarer:

Pak-P sa...

Let me know om du vill vinföreläsa för mig inom kort. Jag är en utmärkt vinkonsument:)

Grubbel är bra i lagom dos så se till att variera det en gnutta bara så ska det nog gå bra ska du se..

Omomigen sa...

Äsch, strunt i föreläsningen men gärna ett glas snart!