torsdag 18 november 2010

Day 06 – Your day

..har inte varit av det intressanta slaget. Om man inte börjar räkna den efter kl oo.oo i natt det vill säga. Då drack jag vin med trevligt sällskap.

Idag har morgonen gått åt till att vara lite bakfull, mittenpartiet till "plugg" (tomt stirrande och en oförmåga att förstå hela meningar) och kvällen till jobb.

Det mest spännande som har hänt var nog att jag köpte den största kanelbulle jag nånsin sett, jag åt inte ens upp mer än hälften. Självklart mittenpartiet, det godaste.

3 kommentarer:

Pak-P sa...

Saturnus?
Nu blev jag sjukligt kanelbullesugen, trots att jag egentligen inte är något större fan.

Omomigen sa...

Nä, Bakverket, här vid mig. Världens bästa plugghäng.

Pak-P sa...

Jag har sagt det tidigare, jag måste vidga mina vyer en (kanelbulle)smula.. :)