tisdag 13 september 2011

Sömnstörd

Så jag drömde alltså att min lärare, minuter innan tentan, med bestämdhet hävdade att Bordeaux ligger i Tyskland och att jag naturligtvis inte skulle bli godkänd. Upprörd blev jag också. Och sov som en jäkla kratta resten av natten.

Från att ha önskat mig längre tid har jag börjat önska att eländet ska vara över så jag kan få det hela ur världen. Två nätter i rad nu har jag drömt om misslyckade prov och hemska föreläsningar där jag har fått allt om bakfoten. Reminder till mig själv: För ett år sen hade du inte en tanke på den här utbildningen. Ingenting har egentligen ändrats. Skärp dig.

2 kommentarer:

anydaynow sa...

Lycka till, kommer säkert gå skitbra! Brukade också ha en massa sjuka drömmar innan viktiga tentor när jag pluggade. Tror det hör till.

Omomigen sa...

Tack, behöver nog alla lyckönskningar jag kan få! Haha, ja det kanske är så...verkar dock vara en pissig uppladdning att inte kunna sova på en vecka.