onsdag 21 september 2011

HemmahemmaHEMMA

Ok. Jag tror det gick. Det kändes bra nog för att vara godkänt. Allt över det får betraktas som bonus och är det underkänt har jag missuppfattat allt så grovt att det var till allas bästa. Typ.

Och äntligen hemma. Det här med 120 mil och tre nätter i Båstad var tredje vecka börjar bli mer än tradigt. Det är definitivt några jag kommer sakna när det här är över men det ska bli så sjukt skönt att slippa körningen och det ocharmiga Sporthotellet Drivan att det är värt det. Nån sa idag att "vad tomt det kommer kännas när man inte har skolan att göra" och jag höll på att drunkna i min egen kaffekopp.

Tomt?! Ba, HEJ FRITID! Länge sen vi sågs. Insert ROMANläsning i badkaret, kvalitetshäng, bio, promenader och allmänt stros. Göra ingenting. Långtråkigt -jag har saknat dig!

Inga kommentarer: