fredag 9 september 2011

Nog nu?

Jag hade tänkt mig att kunna gå till jobbet idag men fick omvärdera det. När jag vaknade kändes allt ok, sen fick jag hjärtklappning av att kliva upp och brygga kaffe. Kaffet smakar dessutom metall och kläderna gör ont på kroppen. Jag får helt sjukt ont i huden när jag har feber, speciellt på ryggen. Ni vet när någon ska vara snäll och stryka en över ryggen när man är sjuk? Aj.

Tillbaka ner i säng med mig alltså, marschpannkaka. Så jäkla trist bara, förkylningar är verkligen den mesigaste av sjukdomar. Knappt synd om mig faktiskt. Fast jag tycker naturligtvis helt orimligt synd om mig själv ändå, det hör till sjukdomsbilden.

3 kommentarer:

anagoesbananas. sa...

Jag tror att man får förkylningar för att man ska få tycka ordentligt synd om sig själv och bara ha tid att ligga i sängen och tänka så ;D

Jojjo sa...

Hoppas du hinner krya på dig så du får njuta lite av helgen!

Omomigen sa...

Men jag viiiill inte ligga i sängen, det är trååååkigt. Inflika gnällig röst.

Jojjo: om jag har riktig tur får jag jobba imorgon. Wohaa! Eller nåt.