torsdag 15 september 2011

Du säger romantiskt, jag säger läskigt

En granne spelar banjo, en annan verkar ha antingen ett brustet hjärta eller en Sting-fetisch. Sting har vibrerat i hela huset större delen av dan och även om jag gör mitt bästa för att stänga ut det tränger det sig på i pauserna från min egen Spotify. Kom att tänka på en väninna som ville ha Polices "Every breath you take" på sitt bröllop för den var så fin och jag bara det är ju stalking, tycker du det är fint?


Every breath you take 
Every move you make 
Every bond you break 
Every step you take 
I'll be watching you 
Every single day 
Every word you say 
Every game you play 
Every night you stay 
I'll be watching you 


O can't you see 
You belong to me


Jag skulle fan bli skraj om jag stod där vid altaret och insåg att den jag ska gifta mig med hade valt ut det här. Eller en Stinglåt öht. Och nu när jag har fått det av hjärtat ska jag återgå till mitt ytterst okoncentrerade pluggande.

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Haha det har du faktiskt rätt i...

Klara sa...

HAHAHA! Det är ju lite som i "oh carol" när neil sjunger "i would surely die" med jätteläskig röst typ en och en halv minut in.