lördag 22 januari 2011

Vad är väl en bal på slottet?

Jamen, 23.55 och här sitter jag och skriver* en hemtenta om sprit medans alla andra uppenbarligen gör praktik under något mindre vetenskapliga former.

*googlar.

Fast det är helt okej. Första halvan av veckan kunde jag inte sova alls, andra halvan har nätterna varit fyllda av extremt konstiga och livliga drömmar. Den där typen man vaknar svettig och förvirrad av. Så det känns som en bättre ide att skriva om sprit än att dricka den just idag.

2 kommentarer:

Rasande Rose sa...

Konstiga drömmar du också? Det kanske är nåt i luften?

Omomigen sa...

Jag vill väldigt ogärna skriva att det var fullmåne den här veckan. Gillar inte alls att det på nåt vis skulle påverka mig, en modern människa utan new age-tendenser, sömn men så här är det ofta en vecka i månaden. Föredrar att skylla på PMS (vilket är ytterligare en sak jag gärna vill avfärda som fjanterier men har blivit överbevisad om, den hårda vägen).