onsdag 12 januari 2011

Dagens komik

Torgnysdotter messar mig och frågar om jag har lyckats sluta med nässpray. Jag knarkade nässpray förut, fick gå till doktor och få kortison och hela baletten. Jag har slutat nu iaf med ett och annat återfall.

Nån av hennes vänner ska göra ett reportage för tidningen Topphälsa och behöver en snygg människa som har slutat med nässpray.

Topphälsa? Snygg? Jag tror inte hon förstår hur kul hon var nu. Mycket smickrande alltihopa men..alltså, det ska till bra mycket photoshop för att jag ska framstå som en snygg människa med topphälsa i januari. Ens i bästa augusti-läge kan det här vara ett svårt uppdrag. Det här hade möjligtvis varit en bra idé någonstans i februari för ett år sen när jag hade spenderat 5 månader i Australien och inte såg ut som om jag hade gulsot och inte hade sett dagsljus på ett halvår.

Edit: Februari för två år sen. Tiden går fort när man har roligt.

Inga kommentarer: