onsdag 7 december 2011

Klumpigheten

Trodde jag hade sendrag i tårna på vänster fot efter yogan igår. Idag känns det mer som att alla tår utom stortån är av. Jag är nog den enda jag känner som får idrottskador av nybörjaryoga. Kan för mitt liv inte fatta hur jag lyckades bända sönder fyra tår på ett träningspass som avslutas med att man ligger kollektivt på golvet under filtar i mörkret och djupandas som en dagisgrupp på eftermiddagsvila.

Klumpigt känns det väl också när jag ser att jag pratar chips precis ovanför ett inlägg om svält. Sympatiskt. Till tröst så kan jag väl säga att det vare sig blev chips eller motorcykelgäng. Det blev ett bad och religion i Mitch Albom´s "Alberts sista önskan". Allt verkar vara som vanligt igen, jag läser böcker och gör illa mig istället för att se serier och...inte gör illa mig.

 Halvvägs igenom, bra. Lite långsam men det var förväntat.



Inga kommentarer: