tisdag 27 december 2011

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Jag har aldrig känt någon stor kärlek för Göteborg. Kanske har jag inte heller riktigt gett Göteborg någon ärlig chans trots att jag har spenderat ganska mycket tid här i krokarna genom åren. Dom senaste åren har jag mest undvikit hela staden och bara åkt igenom på vägen till Kungsbacka och familjen. Allafall så ska jag ge det hela en ny chans idag och möta upp två av mina favoriter från skolan i Båstad och äta middag på Magnus & Magnus i kväll. Vi får väl se om Göteborg kan ta vägen via min mun till mitt hjärta. Tjejerna jag ska möta upp är två av dom roligaste jag har träffat på länge så om jag inte kan känna kärlek tillsammans med dom och på vad som ska vara en av Göteborgs krogpärlor så är det nog kört för en lovestory mellan mig och västkustens stolthet

Inga kommentarer: