onsdag 7 december 2011

I hate myself and want to die


Men alltså vad jag avskyr mig själv när jag får såna här briljanta "hur svårt kan det vara"-idéer. Svårt? Nej. Skittråkigt, hemskt och tidskrävande? Ja. Mycket. Ser ni hålen? Man måste måla insidan på ALLA. Det är ungefär en miljon av dom. Och när man tror att man är klar inser man att ribborna på insidan naturligtvis syns igenom dom miljonerna hålen så då får man måla den med och stå framåtlutad tills man har färg i håret, huvudvärk och en förmodad stroke pga allt blod i huvudet. Addera en "hjälpsam" katt och onsdagskvällen är en himla fest som aldrig tar slut.

2 kommentarer:

S.W sa...

...fast det blev väldigt snyggt!

(Tipsar om sprayfärg. Väldigt bra för sådana pilljobb, men det blir ju mer knalligt och mer färg. Och det är bra om man är utomhus eller i garage eller något. Men...smidigt :))

Omomigen sa...

Jag ville ha sprayfärg men han i färgaffären trodde det var en dålig idé, jag var dum och lyssnade.