fredag 4 februari 2011

Svältdöden

Det enda som har hållit mig på fötterna idag är det där tentaresultatet. Det har visserligen hållt mig på fantastiskt humör och dagen, kvällen och en del av natten har bestått av idel leenden men shit pompa vad slut jag är nu. Och hungrig. Mat försvann nånstans på vägen och jag har nu avverkat 32 timmars arbete på 3 dygn. Resten av veckan som ser mer normal ut kommer gå plättlätt. Om Katten tillåter. Han har dock fått sig en rejäl utegång x 2 idag och sover han inte inatt gör han det aldrig. Så även om magen kurrar och skåpen ekar tomt så känns det förbannat skönt att komma hem.

Imorgon är det jag som ska beställa en Stor Frukost på bageriet (söders bästa mackor, och största kanelbullar) nere på gatan och placera näsan i skolböckerna några timmar innan jobbet. Föregående tenta må ha gått toppen men jag har inte öppnat en bok sen dess och får nog se till att sätta lite fart innan det är dags att återvända till Båstad på måndag.

Inga kommentarer: