söndag 6 februari 2011

I won´t go on that camel again

Jag älskar Ricky Gervais och för ett tag sen såg jag nån notis om att han har gjort ett annorlunda reseprogram. Som producent dock, hans fysiska medverkan är jätteliten men han har verkligen hittat ett guldkorn i inskränkte men ändå älskvärda Karl Pilkington. Glömde bort det men sen dök det upp på Svt play.

-An idiot abroad.

Det är sällan jag skrattar högt sådär ensam framför tv:n men nu har jag sett tre avsnitt och skrattat ihjäl mig framför datorn. Titttitt!

2 kommentarer:

disco sa...

Det är helt fantastiskt, håller på att skratta ihjäl mig....

Så fantastiskt roligt när han står på Kinesiska muren och dömmer ut Kineserna.
Dom kan ju vada runt helt briljantt

Mims sa...

Ja men jag vet, han är helt underbar..och när han fick eldmassage?! Helt sjukt kul.