fredag 11 februari 2011

If I was a rich girl nananana

Ibland ägnar jag mig åt dagdrömmeri, eller självplågeri om man så vill, genom att använda Hemnet-appen på phånen för att kolla vad som är till salu i mitt område.

Ett mäklarstenkast från mig men ändå så långt borta.

Jag kan verkligen se mig själv bo där. Hur lätt som helst. Lite mindre plättlätt kan det bli att trolla fram några miljoner över helgen. Kan inte påstå att jag helt sympatiserar med alla materialval men skulle jag råka dra in en lottvinst (på lotten jag aldrig köper) på ett par miljoner så är inte ett golvbyte nåt jag är främmande inför.

2 kommentarer:

Benny Bling Bling sa...

Trots att vi bor Nice hänger jag på hemnet ibland. Senast i morse faktiskt. Hitttade ett par fantastiska alt precis som den du länkar till. Ps. Jag har dock fyra oskrapade triss i jackan.

Omomigen sa...

Hur gick det, drog du in handpenningen? :D