tisdag 26 april 2011

Tillbaka till verkligheten

Ska strax köra tillbaka till Sthlm vilket just nu känns som att köra tillbaka till krav, räkningar, jobb och dessutom som en rejäl u-sväng på ungefär 100 mil eftersom jag alldeles snart måste ner till Båstad igen.

Men det är ok, rastlösheten har nog trots allt börjat sätta in lite smått. Svårt att sova igår med fladdrande tankar om sommaren, hösten och beyond. Jag vet ungefär vad jag vill, problemet är att vad jag vill krockar med...vad jag vill, och vid någon punkt kommer det återigen koka ner till att välja. Inte min favoritsport.

Påsken har i alla fall varit fin. Har lyckats träffa i princip hela västkustfilialen av familjen, åtminstone dom jag har blodsband till, har solat, läst, promenerat, ätit gott och druckit gott. Vunnit i kort och fått stryk i kort. Jag kommer sakna dom men det ska bli skönt att komma hem igen. Some you win, some you lose liksom.

Påskens mest använda ställning, halvliggande.

Inga kommentarer: