lördag 30 april 2011

Mellan här och där

Sista arbetsdagen på gamla jobbet igår. Hade tänkt gå ut med kollega efteråt men kombon av två nätters bristfällig sömn och pollenallergi-piller sänkte mig. Dog i soffan med den kombon + riktig kombo som var minst lika trött som jag och övervägde ett tag att somna på plats när det verkade helt obeskrivligt jobbigt att förflytta mig tio meter till sängen och borsta tänderna på vägen. Lika mosig idag. Hata pollen. Kvällen har lösa planer med vin och fint folk som jag har fått tacka nej till så himla mycket häng med under vintern och dagen får nog gå till städ-tvätt-plugg-lämna in deklaration. Älska häng och lösa planer. Sådär på resten. Imorgon hägrar Båstad igen och jag ser faktiskt fram emot det, bra föreläsare och kvällssurr med min Drivan-roomie som jag knappt har sett sen sist. Ser sådär fram emot bilkörningen dock men det borde gå på autopilot vid det här laget. Märker ni att jag skriver högstadiedagbok bara för att jag inte har nån lust att tömma tvättmaskinen och försöker skjuta på det? Det gör jag. Hej´rå.

Inga kommentarer: