söndag 3 april 2011

Blod, bad, mat och vin

Minst sagt intensiv helg. För att dra en väldigt lång historia kort har den innehållit lagning av bil, en jävla massa packande, flyttande, städande, badande, ätande och drickande. Himlagod pasta på Nostrano med födelsedagsbarn, badkarsbadande inklusive rakhyvelsincident och SPA-badande på Sturebadet, minus rakhyvlar. Alla rätter inräknat tror jag det var 11-rättersmiddag på Grill med blivande brud igår. Jag som inte ens är så förtjust i pilgrimsmusslor åt nog det godaste jag har ätit på...år?...i en tempurafriterad sushibit med shitake och tunt skivad pilgrimsmussla. Det har druckits vin och drinkar över hela stan med ett sjukt kul avslut på Kåken i natt.

Åh, och jag jobbade i fredags.

Jag är märkligt nog inte ett dugg bakis men helt slut. Det blir en väldigt stilla söndagskväll.



Inga kommentarer: