måndag 4 april 2011

Snett

Tillbaka till verkligheten. Efter helgens la dolce vita och gårdagens koma är det nog dags att ta tag i lite plugg och hemtentor. Även shopping står på schemat. Mina prioriteringar börjar bli riktigt sneda när jag ser det som en punkt på to do-listan att shoppa kläder men jag känner föga för provrum idag. Måste ha en klänning till bröllopet dock. Kan mycket väl ha något i Svallet men med tanke på hur mitt förråd där ser ut går det nog förmodligen både snabbare och lättare att ta en dag i butiker. På tal om sned så lutar hela jag i en märklig vinkel. På något vis lyckades jag sträcka något i vänstra sidan ryggen i lördags och enda bekväma sättet att gå på är med kroppen vriden snett åt vänster. Det vore toppen om det gick över tills imorgon faktiskt, kan bli tungjobbat annars.

Inga kommentarer: