fredag 1 mars 2013

Survival Pill

Livet har varit lite tjurigt här ett tag. Skräpet med lägenheten, en solbristrelaterad låghet som började gränsa mot klinisk depression och, kanske som en följd av ovan, inte helt överpeppad på jobbet. Så igår bokade jag mig en vårvecka i New York. Datumet är inte perfekt, det krockar med något jag både vill och borde vara med på och det gnisslade rätt mycket kring det men nu blir det såhär. Jag måste ha luft och något att se fram emot om jag inte ska bli knäpp.

Och SOM jag ser fram emot det? Jag har aldrig varit i NYC och även om jag har rest rätt mycket har jag aldrig ens varit i Amerikat. Så nu varje gång jag vill gå och slå huvudet i nåt hårt tills jag ser stjärnor ska jag istället tänka på 5 dagar i maj. Hepp!

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Vilket sjukt värt beslut! Den här vintern tar verkligen aldrig slut.

Yes but no sa...

Prio self - good for you!

Omomigen sa...

Ja SÅ jävla skönt!