onsdag 27 mars 2013

Bedroom Hymns

Nu är jag ganska säker på att min stadiga diet av vin, för lite sömn och 50 mil i bilen (det låter ju illa men vid det laget var jag väl tillnyktrad) den senaste veckan bidrar men herregud vad jag blir sömnig så fort jag ser min mamma. Det är som om någon drar ur proppen och allt jag vill är att sova, läsa, sova och äta.

Nu är inte det ett alternativ riktigt än, jobbar här ett par dagar innan påsk men jag började med att riva av 11 timmars obruten sömn i natt. Fortfarande groggy fast jag har varit vaken sen 8 och sopat i mig liter med kaffe. Och kört vilse i jävla Göteborg tusen gånger. Det är som twilight zone med mördarspårvagnar det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja, dessa spårvagnar är lite överallt! :) Men då ska du veta hur vi tänker när vi ska åka t-bana i stockholm, när man åker spårvagn ser man iaf hur vagnen kör, till vänster, till höger osv ;)

Omomigen sa...

Haha ja kanske. Men jag tycker allt dom är lite opålitliga dom där spårvagnarna. Så sällan jag kör bil nere i Sthlms tunnelbanor ;)

inte skyldig sa...

Jag tror att det är omöjligt att inte köra vilse i Göteborg. Hur man än gör hamnar man på Hisingen.

Omomigen sa...

Det är helt sjukt det där, och HUR många broar finns det dit egentligen?