fredag 22 mars 2013

Move along, nothing to see here

Min plan var att komma hem, förhoppningsvis sno åt mig en tvättid, städa och sen kanske spexa till det med ett glas vin. Laga lite mat, kanske till och med göra några matlådor att ha i frysen?


Sen blev jag sen på jobbet, det fanns ingen tvättid, jag glömde handla så det blev take away från thaien som lägligt nog ligger 3 meter från ytterdörren och städdfrågan? Well, jag tog ur linserna och tog på mig ett par tofflor. Och dricker kaffe, inte vin. Så om ni söker fru så är det liksom inte på den här bloggen ni ska leta, just sayin*.

*Linn är redan upptagen btw så ni behöver iofs inte leta där heller men ja..det är renare där iaf.

2 kommentarer:

Yes but no sa...

Story of my effin' life. Men ibland är det ju rätt gött det med?

Omomigen sa...

Jag vill gärna hävda att det är lite charmigt till och med?

(nej, man nåt ska man ju gömma sig bakom)