måndag 11 mars 2013

Du måste flytta på dig

Min lillasyster har bott hos mig sedan hon började på universitetet här i januari. Första veckan ville jag strypa henne, sedan blev det rätt mysigt. Nu har hon varit borta en vecka och jag har således levt ett tonårsfritt liv tills idag när jag kom hem till ett jävla moln av baconos i min apple blossom-inga lägenhet och när hon nu har tagit en timma och hela köket i anspråk för en jävla sallad så jag inte har kunnat laga mat vill jag rakt av döda henne. Vågar inte gå ur sovrummet pga så tunn fasad av behärskning nu.

Min blodsockerhalt är inte kompatibel med söliga snorungar just idag.

EDIT: Efter att jag hade ätit blev jag snäll igen. Hon lever.

1 kommentar:

Bubbel sa...

Inte lätt att bli "sambo" bara sådär och allra minst med en tonåring...