tisdag 24 april 2012

Mitt så kallade liv

Idag har jag blivit sen till ett lunchmöte för att jag fastnade i en biltvätt. Fastnade. I. En. Biltvätt. Jag fick kliva ur och krångla mig ut mellan borstarna som hade parkerat mitt över huven och (vattnet var av, man får väl vara glad för det lilla) gå in i butiken och säga "Hej, jag sitter fast i er biltvätt, kan ni hjälpa mig?". Det kunde dom visserligen men ändå, inte ok.

Min kund var en perfekt gentleman och röjde inte med en min att han förmodligen trodde att jag ljög. Hade jag varit lite mer snabbtänkt HADE jag ljugit, vad som helst hade låtit vettigare.

2 kommentarer:

Bubbel sa...

Ha, ha, ha - ursäkta att jag skrattar men ditt inlägg påminde om "Vi hade ivarjefall tur med vädret"...

Omomigen sa...

Det är ok, jag skrattade också. Efteråt.