onsdag 4 april 2012

Ja men lite lunch på det här så

Grej jag tackar mig själv för idag: Att jag var så förutseende att jag direkt hemkommen från utemiddag igår ställde mig och lagade mat som jag bara kan värma nu.

Annan bra grej: Sprang igenom Monki när jag ändå var ute och rännde. Såg en klänning hänga skyltad mitt i rea-sektionen men hittade den ingenstans, frågade om det var sista exet och fick jakande svar. Bad att få den nertagen och provade, satt som en smäck. Gick till kassan och det visade sig att det inte alls var halva priset på just den egentligen utan att den var ny men fick den för halva ändå av gulletjej i kassan pga falsk marknadsföring. Utan att ens be om det. Jag hade gärna hostat upp dom 400 den egentligen kostade men nu, helt säkert vårens mest använda klänning för det facila priset av 200 pix. Tacktack.

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Vill se bild!

Omomigen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Omomigen sa...

Inser nu att jag köpte två men det är den svarta som är stora favoriten! Såg nu att den faktiskt kostade 350, desto större fynd för 175 pix! Jättesöt och dessutom funkar den även att ha på jobbet pga ganska diskret.

http://www.monki.com/Shop/Dresses/Adelle_dress/27338-898842.1
http://www.monki.com/Shop/Dresses/Ann_Dress/27338-391596.1