tisdag 17 april 2012

Giveaways

Imorgon har det gått ett halvår sen jag tackade ja till det här jobbet och smekmånaderna är därmed över och provanställningen löper ut. 09.00 imorgon ska vi alltså ha ett möte om huruvida jag och firman har en framtid tillsammans eller inte och hur den i såna fall ska se ut.

Då kan man ju tycka att det kan vara en smula strategisk onödigt av min VD att mejla ut mitt nya visitkort för godkännande innan tryck idag. Det kan man ju. Eller inte, beroende på vilken sida man står.

3 kommentarer:

Linn sa...

Här kommer ekonomitanten: Lagen om Anställningsskydd (LAS) säger att en provanställning måste avslutas senast 14 dagar innan den löper ut annars övergår den till en tillsvidare-anställning. Ifall inte visitkorten är give away nog för damen.

Omomigen sa...

Det är ett halvår sen jag tackade ja, inte sen jag faktiskt började så än finns chansen att sparka mig. Tror inte just den biten är ett problem hur som helst men vi ska komma överens om slantarna och det är väl kanske där eventuella problem kan dyka upp.

Linn sa...

Ah. Jag ferståååår. Lycka till/du kommer naila det/osv!