torsdag 5 april 2012

Helg! Helg var det här!

Naturligtvis såg trafiken till att min dag inte blev så kort som jag tänkt mig men vad gör det när jag bara har en itsybitsytinywinypyttegrej att jobbfixa imorgon och det sen är tokhelg i flera dagar och bra människa har abonnerat soffan. Ingenting, I tell you. Blev dessutom precis full på mindre än en hel öl, jag är ingen dyr tjej i dagens dagsform minsann. Diskuterade skillnaden mellan karatefylla och tonårsfylla i bilkön idag och skulle helst vilja undvika bägge ikväll så det är nog bäst att äta något nu. Hej svejs.

Åh, det är egentligen samma sak men det krävs att man gör något jobbigt korkat för att uppfylla kriterierna för tonårsfylla. Skämsryser man inte fortfarande en vecka senare har man bara varit full.

/mvh Mkt Mogen -81

Inga kommentarer: