torsdag 12 april 2012

Goda kontakter, obegriplig stad

Inget egentligt fel på Malmö skulle jag tro förutom att jag inte hittar här vilket är alldeles nog för att göra mig upprörd när tiden inte riktigt räcker till. Min pappa var orienterare, man kan säga att det inte har gått i arv. Glatt överraskad över mitt hotellrum dock, inredningen må vara något tacky men en snäll en fick mig uppgraderad till en minisvit till ett bättre pris än ett helt vanligt rum vilket fick till följd att jag nu bor i ett rum som tycks vars större än hela min lägenhet. Mycket bra. Bakom mig när jag fotade har jag en hel liten lounge och ett skrivbord där jag kan leka kontor. Mycket vuxet.

Nu ska jag gå på butiksjakt, jag är tydligen lika usel på att packa som på att tyda kartor. Inte lika vuxet.


Inga kommentarer: