söndag 28 augusti 2011

Nerbyte

Igår var det solsken, tropikvärme, fin musik och fina tjejer. Hela dagen spenderades på Popaganda med Linn och hennes kompis Lisa. Jag och Linn har sagt sen i vintras nån gång att vi ska hänga och jag är glad att vi äntligen fick till det. Så himla härliga tjejer. Skratt, häng, öl och flera bra spelningar. Lykke Li var så himla bra att jag gick och smålog hela vägen hem fast det var helt omöjligt att få en taxi, jag hade glömt lurarna till phånen och jag var så kissnödig att jag kände min egen puls i blåsan hela vägen hem. Sista biten blev en småjogg med halvt hopknipna knän för att inte orsaka en olycka på öppen gata.

Nu däremot är jag helt nyanländ till Sporthotellet Drivan i Båstad med pluggångest upp över öronen. Kan vi backa tillbaka bandet till igår förmiddag och börja om?

Inga kommentarer: