onsdag 17 augusti 2011

Gud hjälpe mig

Ja alltså, jag fick ju slut på True Blood-avsnitt i torsdags och det tog mig hela helgen att lösa det världsproblemet så under tiden hann jag liksom snöa in lite på Sons of Anarchy. Precis när jag hade slutat fundera på när kvarts-feén Sookie egentligen tänkte ta sitt förnuft till fånga och åtminstone provligga lite med Vampyr-sheriffen Eric aka Skarsgård blir jag alltså tvungen att förklara för min mamma att Näe det har inte hänt något jag grinar bara för att Clay trodde Opie hade tjallat och skulle mörda honom men Donna, hans fru alltså, hade lånat bilen och Tig såg inte att det var hon som körde och nu är hon dö-ööd när hon ringde mitt i ett avsnitt.

En vecka kvar av det här nu. Sen ska jag packa en släpvagn och reclaima mitt liv.


2 kommentarer:

Jojjo sa...

Åh, det avsnittet är ju bland de allra bästa! Jag grät som ett barn!!

Omomigen sa...

Haha, ja det var bra! Nu har jag faktiskt inte sett en minut SoA sen jag packade ihop mina prylar men jag kanske ska belöna mig med ett ikväll faktiskt!