torsdag 11 augusti 2011

Ättika

Imorgon spelar Prince i Göteborg. Jag jobbar. I Sundsvall.

Jag var helt inställd på att basta efter jobbet. Det är svinkallt och jag fryser. Bastun är upptagen av folk jag inte känner. Jag vill inte dela.

Jag har ett enda litet avsnitt True Blood kvar innan jag har sett ut alla avsnitt internet kan erbjuda. Jag har redan abstinens, ett tecken så gott som något på att den här säsongen har börjat spela ut sin roll och att det är dags att återgå till ett normalt liv. Det där när tv:n inte spelar en central roll som kvällsunderhållning.

Jag är för trött för att gå ut på krogen, för pigg för att sova och tycker rent allmänt att den här kvällen gärna kan få vara slut snart.

Med vänlig hälsning
Trulig-81

Åh, sa jag att jag är hungrig? Och att jag inte kan somna hungrig men är på tok för lat för att knalla bort till restaurangen och göra något åt saken. Ett restaurangkök utan en kock är inte ett hem. Eller nåt.

Inga kommentarer: