måndag 29 augusti 2011

Kan. Inte. Sluta

Alltså, vi måste prata om Wordfeud-appen. Den håller på att ta över mitt liv. Jag har redan nämnt min missbrukarpersonlighet men det här börjar bli löjligt. Jag sover inte. Jag blir typ arg när jag får ett sms eller samtal precis när jag ska lägga ett drag och måste trycka bort det. Jag för inga som helst samtal med mina klasskamrater under rasterna och all mat måste kunna ätas med enhandsfattning. Vänster hand. Hade jag varit lagd åt det hållet hade jag väl inte ätit alls. Jag har svårartade koncentrationsproblem på lektionerna och svarar inte längre på direkta tilltal.

Och det värsta är att eländet måste vara direktöversatt med Google Translate i den svenska versionen vilket öppnar upp för usel grammatik och ord som inte riktigt finns och man måste prova alla fula lösningar som tänkas kan. Om jag misslyckas med min tenta imorgon så tänker jag skylla allt på Wordfeud. Det är ett himla under att jag ens hade tid att skriva det här.

Inga kommentarer: