tisdag 16 augusti 2011

All work, no play

Jag hade bara tänkt jobba extra när jag kom tillbaka till Stockholm och ägna september åt allt jag ligger efter med i skolan. Har inte ens haft ork eller brytt mig om att söka något, tänkt att det får lösa sig. Nu blir det inte så, nytt jobb från 1a september. Man tackar inte nej till bra jobb när dom sätter sig i ens knä. Enbart 75% fram till examen dealade jag till mig men just nu känns det inte så "bara" med 75% jobb och 100% skola.

Tur som en tokig, jag sa upp mig när jag lämnade Stockholm och blev i samma veva av med lägenheten och har en katt som jag inte vet vad jag ska ta mig till med. I tur och ordning har alla dom sakerna sen löst sig utan någon nämnvärd ansträngning från min sida. Hade lika gärna kunnat fått bo arbetslös under valfri bro med katten innanför jackan. Ledig kan jag vara..sen. Nån gång. Väl. Tror jag.

Inga kommentarer: