tisdag 15 mars 2011

Say what?

Fick ett mail med resultatet på senaste tentan jag skrev och fick samtidigt ont i magen. Tentan ifråga var en hemtenta med 52 frågor och en veckas "att göra-tid". Jag öppnade boken kl 21.30 kvällen innan inlämning och hade fått in det strax efter tolvslaget. Jag var med andra ord rätt jäkla säker på att bli underkänd och tvingas göra om det och stirrade på mailet en kvart innan jag tordes öppna det.


Väl godkänd. Med ett tillägg som jag inte tänker skriva ut för att jag redan har fått hybris av det.


Jag har tittat två gånger nu om dom har blandat ihop mig med någon annan men det är klart och tydligt mina svar som står där. Eller, det är i alla fall mitt språkbruk, själv har jag mycket vaga minnen av vad jag egentligen skrev. Vet inte vad jag ska tycka om det här riktigt. Skönt att ha det överstökat men speciellt bra för arbetsmoralen är det ju rakt inte.

5 kommentarer:

disco sa...

bra grattis, nä arbetsmoralen boostas nog inte av det.

Omomigen sa...

Haha, ja tack du men det kändes overkligt oförtjänt.

anagoesbananas. sa...

Du är helt bättre än du tror, grattis! :)

Omomigen sa...

Tveksamt. Men jag är uppenbarligen duktig på att rapa ord.

Omomigen sa...

Och tack såklart!