fredag 25 mars 2011

Joråsåatte

Allt det är om superkvinna och stressfri och det, det där där nere. Glöm det. Jag måste ha varit i nån form av förnekelsefas. Alltså, fortfarande nöjd med allt som faktiskt har blivit uträttat och yada yada men jag tog mig en titt i tråkboken aka kalendern nu på morgonen.

Hur ska det här gå till?

Det här är ju plötsligt heltidsplugg på riktigt, inte bara på papper och för slow people. Och bröllop i Norrland i april? WTF? Hur planerar man kläder som kan funka för allt mellan vårväder och snöstorm? Dessutom så ska jag visst flytta också, nästa vecka, glömde det. Och kalas var det visst just sista dan där ja..Och hur hittar jag bra och fyndiga presenter till två olika personer som är hopplösa att köpa presenter till? För jag vill verkligen ge dom bägge nåt dom gillar. För att inte tala om hur jag ska klämma in några veckors praktik på..eh..två dagar?

Sak jag fortfarande står för: April lär schvoosa förbi.

Inga kommentarer: